Mijn eerste reis - Reisverslagen van Erwin Duin en Mieke Limmen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Erwin Duin en Mieke Limmen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Wij zijn een stinkend leuk stel uit Heemskerk en altijd klaar voor een avontuur! Later op ons sterfbed zullen wij niet gaan denken: "Had ik maar wat meer gewerkt in mijn leven..." Met dit uitgangspunt zegden we onze banen op en verkochten we wat we verkopen konden. Van een droomreis zoals dit krijg je nooit spijt, we kunnen het iedereen aanraden. Excuses om het niet te doen zijn er genoeg, maar de ervaring is toch altijd de onzekerheid of het ongemak waard. Dus: maak de beslissing en ga ervoor!

Op deze site kun je lezen wat wij meegemaakt hebben tijdens onze droomreis van meer dan een jaar, en ons vrijwilligersproject in Thailand. Wij hopen dat het je zult inspireren. Veel leesplezier!

Mieke Limmen & Erwin Duin
e-mail:mieke.erwin@gmail.com

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2006

Ping, Ping! (knipoog, knipoog!)

14 Oktober 2006

Dalaa Life

06 Oktober 2006

Terug in Thailand!!!

07 September 2006

Reageer voor het goede doel!

28 Maart 2006

There is no place like home
Erwin Duin en Mieke Limmen

Wij komen uit Heemskerk en zijn altijd klaar voor een avontuur! Later op ons sterfbed denken wij niet: "Had ik maar wat meer gewerkt in mijn leven..." Met dit uitgangspunt zegden we onze banen op en boekten we een ticket. Van een droomreis zoals dit krijg je nooit spijt. Excuses om het niet te doen zijn er genoeg, maar de ervaring is de onzekerheid of het ongemak waard. Dus: maak de beslissing en ga ervoor! Op deze site kun je lezen wat wij meegemaakt hebben tijdens onze droomreis van meer dan een jaar, en ons vrijwilligersproject in Thailand. Wij hopen dat het een glimlach op je wangen tovert. Veel leesplezier! Mieke Limmen & Erwin Duin e-mail:mieke.erwin@gmail.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 154837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: